tirsdag 23. desember 2008

God Jul!


Heihei!

Som dere kanskje har lagt merke til så ha frekvensen av innlegg på denne bloggen falt dramatisk den siste uken... Det kan rett og slett forklares med at julefreden har kommet over meg;)

Så ved å ha sett den naturlige utviklingen og godtatt den så må jeg meddele at jeg har kommet i feriemodus, og da blir det lite skriving.

Jeg kommer nok kanskje til å skrive litt i ny og ne i julen, men tar en offisiell blogferie fremt til 2. januar ;) Then I'll be back, baby!


Da gjenstår det bare å ønske alle God Jul med venner og familie, og et riktig Godt Nytt År, og en heidundranes nyttårsfeiring!

Jeg skal spise ribbe på Juleaften og feire Nyttårsaften på fjellet. Legg gjerne igjen hva du spiser den 24. og hvordan du skal feire inngangen til valgåret!

3 kommentarer:

Daniel Torkildsen sa...

God jul og godt nytt år til deg og ;) Jeg tror jeg skal ta jule/blogg-ferie selv...

På julaften skal jeg spise ribbe, surkål og alt det andre som hører med. Øl akkevitt inkludert...

Ellers så skal jeg nok få stappa i meg både pinnekjøtt, grøt og rakfisk i løpet av julen...

God jul!

Daniel Torkildsen sa...

Jeg fikk ny squashrekkert til jul! Så er SVÆRT klar for kamp. si i fra når du er tilbake i Oslo:)

Nicolai Alexander sa...

Knall! Da trenger jeg bare å løpe opp med en racket! Jeg har fått nye sko til jul, så slipper jeg å gli "all over the place"... Nå kan du vente deg skikkelig motstand!

Jeg er vel ready for en match 3. januar!