torsdag 27. november 2008

Martin Kolberg truer med FRP

Til hvilken grad er dette nyhetsverdig?

Er det at Martin Kolberg truer noe nytt? Nei.
Er det at han går løs på FRP noe nytt? Nei.
Er det at han snakker til LO nytt? Nei.

Er det at han gjør alle disse tingene noe nytt? Nei.

Jeg skjønner åpenbart ikke hva som er nyhetsverdig... At all!

Men til saken:
Jeg synes at LO burde forta en internundersøkelse blant medlemmene sine, for å finne ut hva de stemte. Dette tror jeg aldri kommer til å skje, og om det skjer så blir det i alle fall ikke offentlig. Det er fordi pampene i LO allerede vet svaret. Jeg tror det er en like stor andel som stemmer FRP som AP! I tillegg så tror jeg det finnes velgere over hele den politiske lesten som er medlem av LO. Så lenge det ikke finnes tall på dette, så kan LO fortsette å sponse venstresiden!

Det er derfor jeg aldri kunne blitt medlem av LO. Jeg kunne aldri betalt kontingent og vite at mine penger blir gitt til SV, AP eller SP.

Det kan dere tenke på alle dere som betaler LO-kontingent og stemmer annet enn rødgrønt!


LO bør gjøre som NHO og holde seg for gode til å sponse politiske valgkamper! Medlemmene deres er altfor heterogene!

1 kommentar:

Anonym sa...

I det siste så har jeg tatt meg for god for å lese kolbergs ytringer i media. Det dannes alt for mye aggresjon i hodet mitt.

Men! Når det skal sies så misunner jeg AP for å ha en så "shitfase" som Kolberg, vi kunne trengt en sabla idiot som trakk medier vi og!

Melderurei frivillig sarru? :p