søndag 30. november 2008

Body of Lies

I kveld har fruen og jeg sett den mest realistiske (antar jeg) spionfilmen jeg har sett. Den er veldig nyansert. Den fremstiller terroristene realistisk, gammel CIA agent realistisk, ny CIA agent realistisk, CIAs allierte i midtøsten realistisk og ikke minst krigen mot terror realistisk.

Jeg digger spesielt hvordan forskjellig arbeidsformen til Ferris er i forhold til Ed's, og deres forhold til Hani Salaam og det hemmelige politiet i Jordan.

Det er en kun en tydelig logisk brist i filmen, men den vil jeg ikke fortelle om. Har ingen glede av å ødelegge filmer på den måten.

Leo, Crowe og Strong gjør en kjempe jobb, og filmen er virkelig verd inngangspengene og den tapte arbeidsfortjenesten!

Er du i humør for en skikkelig spionfilm så løp og se Body of Lies idag!

Ingen kommentarer: