torsdag 30. oktober 2008

Obama for president (or Paris)

Nå har jeg akkurat sett ferdig Obama's 27 minutter og 10 sekunder lange propagandafilm på min AppleTV, og jeg kan bare si: WOW!

Den er et helt rått stykke (valgkamp) politisk arbeid og bare må ses! Gjerne her:


Jeg må si at jeg ikke lenger er så opptatt av hvem som vinner i USA, for verden og amerikanerne vinner uansett! Obama og McCain er de sterkeste kandidatene siden The Great Communicator. Obama bringer i alle fall tilsvarende talegaver inn på arenaen. Men kanskje desto viktigere for amerikanerne, så bringer han håp.

Ei annen som bringer helt andre gaver inn i presidentvalgkampen er Paris Hilton. Og hun har også laget en infomercial hvor hun viser frem sine talenter. Den kan du også se her:


For å se denne videoen i superior kvalitet (for de av dere som ønsker å få med dere *kremt* detaljene) er den også å finne her.

4. november er altså valgdagen i USA og da er det valgvake på Chateau Neuf, arrangert av Den Konservative Studenterforening. Er du det minste interessert i valget i USA, eller du bare liker å drikke og kose deg med bra folk over hele partifjøla, så er det ingen unnskylding for å ikke komme. Meld deg gjerne på via face.

1 kommentar:

Iselin sa...

Ja, Paris er et godt valg! Nei, jeg har nok kapitulert hva gjelder valget, og gleder meg til å drikke øl og overvære valgvaken for å se åssen ting går...