torsdag 9. oktober 2008

Landstinget i Drammen

I løpet av dagen har jeg fått massivt tyn fordi jeg ikke så på dette i går... Så nå har jeg logget meg på sumo-kontoen til BUH og sett dette underholdende programmet.

For det første var det utrolig å se Kristin Halvorsens arrogante svar til Terje Aass, når han forklarer situasjonen i forhold til generasjonsskifte hos Aass Bryggeri. Det viser bare hvor usympatisk og kald den dama er. Man kan ikke forsvare handlinger med statistikk når man snakker om enkeltindivider. Arveavgiften er gammeldags, gal og bør fjernes!

Videre var det moro å se at han gale fyren som ville ha jernbane i Nord-Norge ble sablet ned av Elin Ørjasæter (forøvrig skrevet feil hos TV2 Sumo).

Men mest av alt var det moro å se Hilde Kristin Steen (Arill Riise: Man drar på "i"'en; altså ikke Hilde Kristin, men Hilde Kristiiiiiin) lure Kristin (kort i) Halvorsen ut på glattisen, for så å knuse den under henne. Jeg tror faktisk det gjorde litt vondt for henne å havne i det iskalde vannet i Drammen.

Hilde Kristiiiin stiller knall spørsmål:



















Kristin Halvorsen skjønner plutselig at isen knuser (et falsk smil forsvinner):

Ingen kommentarer: