onsdag 11. februar 2009

Medieoppfølging av dagens Fylkesting.

Røyken og Hurum Avis, Drammens Tidende og NRK Buskerud var alle tilstede under dagens Fylkestingsmøte.

RHA/DT.no har allerede lagt ut følgende sak.

Lene C. Westgaard skal i Kanal 1 og jeg har vært i debatt med Rogern som blir sendt i NRK Buskerud mellom 16:30 og 17:00 så vidt jeg skjønte...

--------------------------
Oppdatering 12. februar

Nå har også Reidar Rotevatns (DT) artikkel kommet ut på nettet.

Jeg merker meg at både Siri Holland (Siri) og Masud Gharahkhani (masud) begge har kommentert saken uten å oppgi fullt navn (over gjennomsnittlig frekt?).

Masud påstår at vi (Lene og jeg) diskuterte innholdet i saken. Det stemmer ikke. Jeg sammenliknet ikke prisen på en videregående skole med heiskort, men jeg prøve å spre en forståelse om hvor mye penger det var snakk om, eller ikke snakk om fordi debatten ble avskåret av Anne Sandums forslag.

Siri presterer forøvrig å feilsitere meg. Jeg snakket aldri om halvlitere, men kaffe. Men det er mulig hun gjerne skulle hatt et par halvlitere før hun måtte stemme for Hurum vgs... Og at hun derfor hørte det hun ville høre;)

Ingen kommentarer: