tirsdag 1. april 2008

Dagens aprilnarrer!

Forventingenes dag er hverken juleaften, bursdagen eller valgdagen, men det er 1. april.

Hvem lurer hvem i år? Hvem skal jeg lure? Hvem kommer til å lure meg? Hva kan jeg tøyse med? Hvor går grensen? Hvilke spøker går igjennom i media, og hvilke prøver media å dra på oss lesere?

I dag har jeg utført en narr, og mottatt 2 (en direkte og en gjennom media).

De jeg fikk var en om et dødsfall. Dette hadde vært på kanten om det var en trist nyhet, men i spøkens tilfelle var det egentlig en gladsak... Så da gikk det greit. Den andre kan du lese på mac1.no.

Min spøk skal jeg holde for meg selv. Men i tillegg har du en som ble avslørt av DagBlabla.

Har du blitt lurt eller lurt noen, eller tror at en eller annen nyhet er en aprilspøk så skriv i kommentarfeltet.

Ingen kommentarer: