tirsdag 17. juli 2007

En rumpe for kvinnekampen!

Skandaledame Marianne Aulie kjeder rompa av seg, og har derfor bestemt seg for å få litt medieoppmerksomhet. (Du er sjokkert ja?)

Denne gangen gjorde hun det enklere enn forrige gang (da hun faktisk måtte bli intervjuet av noen FØR skandalen). Hun ville kjøpe en firespalters annonse i Aftenposten og sendte inn større og større bilde av stumpen sin, helt til hun ble refusert av Aftenposten. Da ringte hun til Dagbladet og ytret denne frustrasjonen:

– Jeg er provosert og lei meg over at et opprop fra en kvinnelig kunstner blir sensurert av Aftenposten. De viser seg som et mannssjåvinistisk kommunistregime, sier Marianne Aulie.

Fordi hun ikke fikk betale Norges største dårlige gode avis for å trykke rumpa! DB som gode megafoner trykker selvsagt bilde (helt gratis).

Hvorfor er dette en nyhetssak? Fordi den gale tispa blander rumpa si og kvinnekampen? Bare les dette argumentet for å at rumpa til Aulie har noe som helst med noe som helst å gjøre:

– For meg er rumpa et symbol på styrke, frihet og fruktbarhet. Det handler om å være stolt av kroppen sin, og stolt av å være kvinne.

Frøken, hvis du tror rumpe har noe som helst med fruktbarhet å gjøre så bør du ta en liten tur til helsesøsteren ved din nærmeste helsestasjon og be om å få en liten leksjon om blomster og bier...

*Pokker nå skriver jeg om det og... Huff, jeg kjeder meg (men ikke i kommunestyremøte)

Ingen kommentarer: