mandag 2. juli 2007

Første Fjordbad (lovlig sent)

I går våknet jeg til en smilende kjæreste og en overskyet himmel. Lite visste jeg at dette skulle være den første dagen jeg skulle duppe ytterst i Drammensfjorden. Men det ble det altså.

Moder'n har kjøpt seg en søt liten daycruiser, og det betyr jo at hver en dag (som ikke er jobbedag) solen glimter til er dag på fjorden. Dessverre har det vært mange jobbedager (og overskyet de andre), og det har det gjort gårsdagens bad til mitt desidert seneste vårbad, ever. 1. Juli, dæven det lukter det ikke mye viking av...

Anyways, bedre sent enn aldri. Jeg kan melde friskt og fint vann utenfor Rødtangen, og jeg kan anbefale Juniors Rekesmørbrød i Holmsbu etter badet. Gode greier!

2 kommentarer:

Caroline Brucker sa...

Du tok ditt første bad i Hurum, faktisk.. Ikke værst ;)

Nicolai Alexander sa...

Det er jo sørlandsstemning på Hurumlandet, så det var et selvfølgelig førstevalg.